Heeft u contact met ons gehad? En bent u niet tevreden over hoe u bent geholpen? Of kreeg u geen of te laat reactie van ons? Dan kunt u daarover een klacht melden.
Niet eens met een betalingsherinnering
Bent u het niet eens met een betalingsherinnering? Vraag dan een correctie bij ons aan.
Niet eens met een boete of besluit
Bent u het niet eens met een boete? Of met een besluit over een ontheffing? Maak dan bezwaar tegen de boete of het besluit.
Zo werkt klacht melden
- Om uw klacht te melden heeft u de gegevens van de klacht nodig. Bijvoorbeeld:
- datum en plek van de gebeurtenis
- kenteken
- kenmerk van de brief
- briefnummer
- tolnummer
- Klik op de knop ‘Klacht melden’, vul de gegevens in en verstuur uw klacht.
- Als wij uw klacht hebben gekregen, bellen wij u eerst om de klacht te bespreken. Wilt u niet dat wij u bellen? Vul dit dan in op het formulier.
- Meestal kunnen we klachten snel oplossen. Maximaal duurt dit 6 weken.
Goed om te weten
U heeft altijd het recht om gehoord te worden. Bijvoorbeeld als u uw klacht verder wilt uitleggen nadat u deze heeft gemeld. Wilt u dit? Stuur dan binnen een week nadat u uw klacht heeft gemeld een bericht via ons contactformulier (bij ‘Waar kunnen we u mee helpen?’).
Schrijf in dat bericht:
- Wanneer wij contact met u op kunnen nemen om u te bellen.
- Het telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken.
Liever via de post of bellen
Bel 088 008 74 99
Bellen kan maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur. Hiervoor betaalt u lokaal tarief. Dit zijn de belkosten die uw telefoonaanbieder rekent.
Via de post
Schrijf uw klacht in een brief en stuur deze naar:
RDW
T.a.v. Klachten e-TOL
Postbus 304
9640 AH Veendam