Klacht over ons

Heeft u contact met ons gehad? En bent u niet tevreden over hoe u bent geholpen? Of kreeg u geen of te laat reactie van ons? Dan kunt u daarover een klacht melden. 

Niet eens met een betalingsherinnering  

Bent u het niet eens met een betalingsherinnering? Vraag dan een correctie bij ons aan. 

Niet eens met een boete of besluit 

Bent u het niet eens met een boete? Of met een besluit over een ontheffing? Maak dan bezwaar tegen de boete of het besluit.  

Zo werkt klacht melden 

  1. Om uw klacht te melden heeft u de gegevens van de klacht nodig. Bijvoorbeeld: 
    • datum en plek van de gebeurtenis 
    • kenteken 
    • kenmerk van de brief 
    • briefnummer  
    • tolnummer 
  2. Klik op de knop ‘Klacht melden’, vul de gegevens in en verstuur uw klacht. 
  3. Als wij uw klacht hebben gekregen, bellen wij u eerst om de klacht te bespreken. Wilt u niet dat wij u bellen? Vul dit dan in op het formulier.  
  4. Meestal kunnen we klachten snel oplossen. Maximaal duurt dit 6 weken.  
Meld uw klacht

Goed om te weten 

U heeft altijd het recht om gehoord te worden. Bijvoorbeeld als u uw klacht verder wilt uitleggen nadat u deze heeft gemeld. Wilt u dit? Stuur dan binnen een week nadat u uw klacht heeft gemeld een bericht via ons contactformulier (bij ‘Waar kunnen we u mee helpen?’).  

Schrijf in dat bericht:  

  • Wanneer wij contact met u op kunnen nemen om u te bellen.  
  • Het telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken. 

Liever via de post of bellen 

Bel 088 008 74 99 

Bellen kan maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur. Hiervoor betaalt u lokaal tarief. Dit zijn de belkosten die uw telefoonaanbieder rekent.  

Via de post 

Schrijf uw klacht in een brief en stuur deze naar: 

RDW
T.a.v. Klachten e-TOL
Postbus 304
9640 AH Veendam 

Heeft de informatie op deze pagina u geholpen?
1. Niet goed 5. Erg goed